USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET




1. ONKO KYLMÄVERKKO.FI:N KÄYTTÖ MAKSULLISTA?
Ei vaan ilmaista! Vain tuotteet ja tuotetut palvelut ovat maksullisia.

2. MINULLA ON USEAMPI TYÖNTEKIJÄ, VOIVATKO HEKIN KÄYTTÄÄ PALVELUA?
Tiliasiakkaamme voi luoda tililleen alikäyttäjiä erilaisin oikeuksin.

3. VOINKO MAKSAA OSTOKSIA YRITYKSEN PANKKIKORTILLA?
Maksutapoja ovat perinteisen laskun ja verkkolaskun lisäksi verkkopankkimaksut ja korttimaksut:
Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, POP, Aktia, Handelsbanken,
Ålandsbanken, S-Pankki, Visa, Visa electron, Mastercard, Eurocard, Diners Club, JCB

4. VOINKO JÄTTÄÄ OSTOKSET TAI SUUNNITTELUN KESKEN JA JATKAA MYÖHEMMIN?
Asiakastilin historiaan jää kaikki sinun ja työntekijäsi tekemät muutokset, voit keskeyttää ja jatkaa toimintaa aina kun sopii.

5. MITEN LÖYDÄN VANHALTA TILAUKSELTANI TIETOJA?
Omasivu -> Tilaukset -> Avaa tilaus.
Omasivulta löydät kaikki muutkin vanhat ja aktiiviset tapahtumat.
Voit katsoa ja kopioida, jonka jälkeen halutessasi muokata uusia tilauksia tai suunnitelmia niin monta kuin haluat.

6. VOINKO KÄYTTÄÄ KULJETUKSIIN OMAA RAHTISOPIMUSTA?
Asiasta on sovittava erikseen, tottakai onnistuu! +358 442568305

7. MITÄ OVAT TUOTTEIDEN OMAT MERKINNÄT?
Omat merkinnät ovat ns. muistilappuja.
Voit korvamerkitä tuotteita omilla teksteillä ja ne näkyvät vain sinun asiakastililläsi.

8. MITÄ OVAT TUOTESIVUILLA OLEVAT KESKUSTELUT?
Kirjautuneet asiakkaat voivat kysyä kysymyksiä tai keskustella tuotteista ja antaa niille arvosteluja,
halutessaan muille käyttäjille anonyymisti.
Keskustelut joihin olet osallistunut löydät helposti: Omasivu -> Keskustelut

9. MITÄ OVAT SÄHKÖISET MATERIAALIT?
Saat sähköisiin materiaaleihisi mm. tuotteiden käyttöohjeita, käyttölisenssejä tai muuta yhdessä sovittua.

10. VOINKO PALAUTTAA OSTAMANI TUOTTEEN?
Sopimusehtojemme mukaisesti.
Kylmäverkosta löytyy helppo sähköinen palautusjärjestelmä,
jonne jää kaikki tapahtumat sekä asiakkaan ja myyjän väliset keskustelut muistiin.

11. EN LÖYDÄ ETSIMÄÄNI TUOTETTA, EDES HAULLA. ONKO SITÄ SAATAVILLA?
Jos tuotetta ei löydy, aina voi soittaa (+358 442568305) tai lähettää yhteydenottopyynnön.
Voit myös kysyä tuotteista sähköiset tarjouksen, vapaatekstillä myös erikoistuotteista.

12. SALASANANI ON UNOHTUNUT, KUINKA SAAN UUDEN?
Sivulla josta kirjaudutaan palveluun, löytyy "unohditko salasanan" linkki.
Tätä painamalla saat muutamassa sekunnissa viestinä uuden.
Voit vaihtaa salasanan myös Omasivun käyttäjänhallinnasta

13. MITEN SAAN PYYDETTYÄ SÄHKÖISEN TARJOUKSEN? 
Lisää tuotteet ostoskoriin ja siirry tarkastelemaan ostoskorin sisältöä.
Tuotelistan alapuolelta löytyy pyydä tarjous -painike.
Omat tarjouksesi löydät: Omasivu -> Tarjouspyynnöt